Söndag 29/11

Hej!

Sitter bara här vid datorn just nu, kan inte somna. Sov från ett till 9 nu på kvällen så de blir nog ett problem i kväll. Känns som att jag börjar få riktigt sömnproblem nu, även på vardagarna.. Fast nu beror de nog mer på att jag inte sov någonting i natt knappt och så sov jag hela dagen.

Igår var vi iväg ett gäng hem till Amanda och hade lite mysigt sen blev de ut på äventur i kumla, taxi till stan, äta på mcdonalds och sen lite eftermys ! haha kul hade vi iallafall. Sen drog jag och becca direkt till max imorse och åt en hamburgare.

Imorgon blir de nog bara plugg hela dagen. Har en redovisning och lite sånt som måste vara klart tills på Måndag så de är bara att sätta igång.

Nu blir de film!

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0