Tisdag 17/11

Hej!

Nu var de ett tag sen jag skrev här i bloggen. I helgen har jag och min älskling haft 8 år och han fyllde även 18. men jag kunde inte vara hemma o fira det med honom för jag var på danstävling i Halmstad. De gick väl sådär. Min lilla gabbi kom iaf 4a i både singel o par. :) Och så har vi ju fått våran lilla hundvalp Diva heter hon.

Just nu gör jag inte så mycket, jag sitter bara här. Har nyss ätit lite frukost om man nu ska kalla de det. Mazen har precis kommit och hämtat diva och snart så kommer Sandra hit.. =)

Ikväll så blir de träning först med Addiction tjejerna sen blir de boxnings träning. de var ett tag sen för jag kunde inte träna pga svin sprutan och sen var de ju tävling o allt så ville inte träna innan de. Men idag så ska de tränas! :)

<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera mera dååå jävla skitunge!!!! :D

2009-11-24 @ 22:47:10
Postat av: rebecca

och det där sista var från mig ;) hahahaa

2009-11-24 @ 22:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0