tisdag 24/11

Rebecca vill att jag ska uppdatera mer så heeeejjj! haha

Har precis kommit hem från träningen ska snart ut och träffa Sandra och prata lite med henne innan jag går hem igen och lägger mig i ett bad.

Inatt somnade jag typ kl 5! Är ensam hemma, och jag tycker inte om att sova själv.. så jag satt här hemma med tvn, musiken och datorn på, + att alla lampor var tända!
Men som tur var så hade jag sovmorgon till tio i ett idag.

Imorn blir de skolan och sen träning med Pernilla, sen kanske Becca kommer hit och sover här med mig. :)

PUSSS




Kommentarer
Postat av: rebecca

tack, äntligen lite update ;) dock vet jag ju vad du gör om dagarna.. men ändå kul o läsa så fortsätt nu med det hjärtat haaha<3

2009-11-25 @ 17:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0