00.06

Fan va fort kl går? Känns som att de var nyss jag kom hem från träningen men nu sitter jag här och försöker plugga lite naturkunskap har ju prov på måndag så nu har jag sanrt gjort klart alla frågor som man ska kunna. Sitter även och lyssnar på musik och läser lite bloggar samtidigt så jag kan ju inte säga att jag ör 100 % koncentrerad på plugget. Men snart ska jag iaf upp till sängen börjar kl 10.20 imorn iaf med engelska.

Imorn kväll, eller aa 5-7 så är de dans träning igen och den sista timmen har vi "kurs" med Frida de kommer bli as kul fast jag könner att jag och pernilla måste sätta ihop hela dansen nu innan jag åker.:/ Aja, vi får se hur de blir med det .

Nu ska jag släppa ut nikita innan jag pluggar vidare.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0