Fredag 30/10

Idag har man inte lite ont i kroppen efter gårdagen. Började kl 11 på morgonen med ett jazz pass med emma hedlund och sen drog vi o åt på la baguette, skit länge sen jag åt där haha. Och då hade vi två timmars vila emellan jazzen o discon. Så efter de hade vi ett disco pass o de va ju rätt svårt haha men de var ändå bra o få prova på lite annan disco stil än vad vi själva har. Sen hade vi jazz lyrical också. De va en super rolig dag med massa dans iaf.

På kvällen så åkte jag och pernilla o tränade boxningen oxå så min kropp var helt död på kvällen när jag kom hem. men ändå kändes de riktigt bra att man tränat så hårt, så idag blev de o vila kroppen. Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll faktist men de är skönt o inte göra nånting speceillt oxå.

Imorn ska jag iaf hem till jennifer som har fyllt 18år o fira henne tillsammans med massa tjejer. Blir lite middag o sånt mysigt.

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0