godnatt

Hejhej!

Har inte skrivit på några dagar. Men jag lever! Hur har er helg varit ? Jag har inet alls gjort mycket. Eller har tränat lite, i fredags o idag. I Igår så var jag tog jag de mest lugnt o så. Just nu sitter jag iaf här ska snart hoppa upp i duschen sen läsa igenom till provet imorn igen. Usch orkar inte. Har iaf packat fram lite grejer som jag ska ha med mig till Turkiet eftesom vi åker på onsdag, äntligen! Ska bli så himla härligt, fast ändå tråkigt eftersom jag missar första tävlingen på terminen. Känns lite tungt tycker jag hah . Men de kommer gå toppen för alla mina tjejer de vet jag !:D

Ne nu ska jag kolla lite på datorn innan jag går upp o duschar. Skriver lite imorn.

<3


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SV:* jadu jag har ingen aning ;D

2009-10-06 @ 00:27:00
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0