Onsdag 21/10

Tjaa!

Nu är jag äntligen hemma har varit iväg hela dagen. Dagen började med världens sämsta bio film haha efter de åkte vi direkt och hade fys, hur skönt som helst. Sen gick jag i kylan tillbaka till skolan och satte mig o pluggade lite innan jag hade mitt prov. De gick väl sådär haha sen kom mamma o hämta så drogvill till marieberg o kollade lite, köpte lite. Direkt efter de skjutsade hon tillbaka mig till skolan för jag skulle träna på öppet hus tsm med tjejerna. O så var jag kvar där till typ 8.

När man äntligen är hemma så uppskattar man det haha. De är så skönt o bara inte behöva göra någonting. Så nu ska jag ut med Nikita o sen upp i duschen.

godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0