Onsdag 28/10

Godmorgon!

Nu har jag klivit upp ur sängen och ska precis äta frukost. Har sovit hur länge som helst känns de som, för skönt!

Igår gick jag Sara och Pernilla hem från boxningen o kollade på film sen drog dom runt 12 eller nått o då kröp jag o baby upp i sängen o så mådde jag sådär illa igen.. o helt plötsligt så börja jag spy helt sådär bara. Usch.. ne nu ska jag få medicin för magkatarr av mamma idag så att de blir bättre snart. Är hur jobbigt som helst o gå runt o vara illa mående hela tiden. Så jag skippade träningen kl 11 i morse och låg hemma o vilade i stället.

Ikväll kanske de blir bio eller nått annat mysigt bara, vad ska ni göra ikväll?

Nu ska jag äta och kolla på gossip girl.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0