Onsdag 7/10

Godmorgon!

Allt bra? Med mig är de super åker ju idag. Gud va tiden går fort, nyss var de 5 veckor kvar o nu åker vi äntligen. Halv 6 ikväll går planet men vi måste vara där typ 3 eller nått så jag gick inte till skolan idag för jag vill ha klart de sista.

Igår var vi o dansade bugg i brunnsparken haha. Kom hem kl halv 12 eller nått sånt så hoppade direkt in i duschen och sen ner i sängen. Hah fast de bara var massa äldre där så hade jag jävligt kul iaf, som vanligt haha!

Ne nu måste jag fixa de sista känner mig så himla stressad. Min pappa idiotförklarar mig för att jag packat ner 6 par skor? haha De är faktist nått jag behöver ha med mig! Men jag får inte ens ner handdukar så nu måste jag upp o fixa haha. 

Hörs när jag kommer hem! Ha de så bra här hemma så länge. 

PUSSS! 

 


Kommentarer
Postat av: wiktoria

HA DET BÄST :D<33

2009-10-07 @ 12:20:20
URL: http://wiktoriaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0