Tisdag 20/10

Hej!

Nu var de ett tag sen igen hah men har bara inte orkat skriva. Har precis kommit hem från boxningen, eller jag dansade först sen boxades efter de så nu sitter jag här och har jätte ont i ben hinnorna och ryggen. Måste plugga massa nu också för imorn har jag prov och jag har inte pluggat direkt. Sen ska jag nog kolla på film med min bebis:D

I morgon ska jag till skolan, eller först ska vi på bio med skolan sen direkt iväg o träna fys med Sandra Bredberg så de ska bli riktigt kul o skönt oxå. Sen på kvällen så ska vi träna på öppethus i skolan så folk kan komma o kolla på oss när vi dansar i skolan sen blire bara mer plugg. Snart är de ju lov oxå o de ska bli riktigt skönt. Ska sova riktigt mycket det haha!

Nu blire att gräva ner sig i de här cp häfterna!

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0