Torsdag 1/10

Godmorgon!
Idag är de 1 okt så nu är de verkligen slut på sommaren och de sköna vädret känns de som. OCh iodag invigs de nya bussarna runt 11 eller nått sånt tror jag :p

Har precis tvättat håret så ska snart ställa mig och föna det. Idag känner jag mig lite bättre fast är fortfarande täpt och lite hostig, undra hur länge de ska hålla i egentligen? Ska ta bussen som går tio i 9 eller fem över 9 har inte riktigt bestämt mig än de beror på när jag blir klar.

Idag blir de skola till 4 sen blir de träning kl halv 8. Men mellan de vet jag inte vad jag ska göra kanske blir att plugga lite åker ju på onsdag kväll så vi får se.

Måste börja föna håret nu de tar ju sån tid så hinner inte sitta här mer just nu.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0