4/8

godmogon!

Har precis klätt på mig o lite sådär så om ett tag ska jag dra mig iväg till skolan men jag känner mig helt seg i hela kroppen, kanske börjar bli sjuk igen? jag spydde ju i söndags natt men nu känns de mer som feber, sånt som går runt just nu. Hoppas verkligen inte de för de är ju de värsta som finns. hah hatar att vara sjuk. Jag har så himla lätt att bli de också så de är ju inte de bästa. men iaf så får jag väl se hur jag känner mig sen.

Om en måndag och några dagar så åker jag iväg till turkiet i en vecka! fan va jag längtar! hah jag som tjatat så jävla mycket om att jag vill iväg:) åker då den 7e okt. Så jag missar en tävling den 10e, men haah de är de fan värt!

Ne nu ska jag fixa de sista, ha en bra dag!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0