00.00

Jag har insett att de är så jävla mycket som jag saknar nu.
Saknar alla mina brudar speciellt! Dom kvällarna vi bara satt hemma hos mig och gjorde ingenting prata massa skit, de va alltid vi vad som än hände. Men nu är de inte de längre, va hände?
 Allting bara rann ut i sanden.. Alla våra sommar planer, alla party kvällar, alla chillbrudkvällar, alla telefonsamtal om våra problem jaa i stort sätt allt har försvunnit känns de som. De känns som att alla lever sitt nu och de är så otroligt tråkigt. Saknar er tjejer! Ibland önsakar jag att man kunde spola tillbaka tiden då allt var så jävla lätt..
För just nu känns allt så svårt, man har så mycket tankar hela tiden som man inte har så många o dela dom med längre. Ibland saknar man till och med fjortis tiderna då man sket i allt och alla!

Sen började jag iaf 1an då jag träffade ett hel skönt gäng med nya människor och de är ingenting jag ångrar för jag har haft så jävla kul med er alla.
Har träffat många som jag kan dela välidgt mycket med och vi har haft våra roliga klassfester som inget kan slå, de finns ingen klass som är så bra och har de så bra som vi har haft de dom här åren. Jag vet många som vill ha de som vi! Ojuste kom på att jag saknar mina blondies oxå.. Våra kvällar var också nått man inte glömmer, tråkigt att de är som de är just nu. Hoppas de blir bättre snart!

Här får ni några bilder! (har inte bild tsm med alla mina vänner, men här e några)

<3


tjejkvällarna!








SPIA7


Kommentarer
Postat av: Anonym

finns fortfarande kvar!<3

2009-10-01 @ 13:55:18
Postat av: Anonym

vi finns här om du vill <3

2009-10-07 @ 20:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0