...

Vad gör ni? Själv sitter jag här och lyssnar på musik har precis duschat och fräschat till mig lite. Shit va tråkigt jag har.. har inte gjort nånting alls på hela dagen. aja får väl lägga mig tidigt ikväll för imorn ska jag till skolan. Börjar kl 8 imorn! Döda mig snälla kommer aldrig komma upp hah. Imorn måste vi försöka komma lite längre på vårt projektarbete också.

ne nu ska jag gå ut och prata lite med becca och linnea, kanske blir på lite bätter humör då.

<3



Medina-Sagoland
En gång i tiden var du min, men nu är du bara en dröm
jag ser oss ibland i mitt sagoland där vi ses och umgås en stund
men jag vaknar upp i min ensamhet i vårt så kallade rum
vill bara somna om igen och vakna upp i min dröm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0