Home

Nu har jag gjort mat och kollat lite på tv. Kom hem från allting för en stund sen. Först drog jag iväg till dansträningen sen direkt till uppvisningen på conventum där de va nån gymnasie mässa eller nått så vi dansade för att representera samdirott. Dirket efter de åkte vi med taxin dirket till boxningsträningen. Jag kollade bara på idag och för min hals e helt dödad fortfarande. Så fort jag rör mig så hostar jag som jag vet inte vad haha!

Imorn har jag ingenting i skolan. Ska bara möta upp Sara och becca runt 12 imorn för att ha en danslektion på almby för åttor och nior tror jag de var. Sen på kvällen blire dansträning igen. 

Är ju fortfarande ensam hemma så nu måste jag gå ut me nikita.

<3


jag och josse, (bjuder på en snygg bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0