Jävla bussgubbe!

ÄNTLIGEN hemma!
Det är exakt så jag känner nu. Var ju iväg på boxningen, satt o kolla eftersom jag fortfarande är förkyld. De är alltid kul o kolla på men ännu roligare o vara med.
Efter den så gick jag iaf till bussen för att ta den hem.
Och så finns de ingen automat som man kan köpa buss biljetter i, som vi måste ha för att få åka buss efter kl 7. Så jag gick vidare längre bort på gatan där fanns de inte heller nån o inte på andra sidan heller.
Jag väntar till bussen kommer och säger till till chauffören, vet ni vad han först säger?
Skyll dig själv? haha jag vart så jävla sur, vadå skyll dig själv? Hur kan man säga så när de är dom som vill att vi betalar me biljetter men de finns inte tillräckligt med automater?
Så jag var på väg ut igen då frågade han var jag skulle o så sa han att jag fick gå av där o gå o köpa en biljett o sen visa honom. så när vi var vid min hållplats så gick jag fram till honom o ba aa väntar du här nu då, så går jag o köper en! Då öppna han bara dörren o typ skrattade o sa Hejdå?
Jävla idiot gubbe säger jag bara han ville säkert bara visa sin makt eller nått sånt skit. usch va jobbigt de kommer bli nu när man inte kommer kunna betala alls på bussarna utan bara med mobilerna och automaterna, Dom lär ju sätta upp fler iaf!

Och inte nog med de så började de spöregna när jag skulle gå hem så nu är jag helt dyngsur! ås jag ska hoppa upp i sängen o kolla på film nu!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0