Lördag 5/9

Godmorgon!

haha jag vet kl är över 3 och jag vaknade typ nyss!! Jag har inte riktigt vänt om på dygnet än men de kommer väl snart hoppas jag. Det där med sommarlov är lite farligt när man väl ska börja skolan sen. För på loven kan man sitta ute hela nätterna för d blir ju aldrig riktigt mörkt man har lixom inte riktigt de där tidsbegreppet hah. :)

Nu längtar man ju verkligen till hösten, för de ska antingen vara mitt i sommarn eller mitt i hösten inget mitt emellan. Hösten är alltid så himla mysig med alla halsdukar, mysiga koftor osv.

32 dagar kvar till Turkiet!! :D

Nu är de frukost som gäller, och så ska jag försöka ragga upp någon av mina vänner som jag kan umgås med ikväll!

<3


pernilla och jag ;)


Kommentarer
Postat av: juliairene

helt okej :)

händer det ngt idag?

2009-09-05 @ 16:02:25
URL: http://juliairene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0