nagelstyling

Vad nyss inne på Fokis blogg och kollade lite och hittade bild på hennes naglar hon hade för ett tag sen, och hur coola är inte dom då? Alla borde piffa till sina naglar värsta coolt. Okej de kanske är lite för stora grejer o lite jobbigt att ha dom på sig men bättre än att låta dom vara korta o fula som mina naglar just nu. Korta och tråkiga är vad dom är. Måste nog köpa hem lösnaglar o lite sådär o fixa mina naglar. Måste ha lösnaglar för mina egna vägrar o växa, dom går bara av hela tiden. haha undra om de är för att jag hatar mjölk? För de sägs ju att dom blir starkare av de haha.




 

Om ni vill beställa nagelstyling kan du gå in på nail4you.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0