Onsdag 23/9

Tja!

Imorse drog jag till skolan kl 8 och så hade jag bara en lektion så jag slutade tjugo över 9 och så kommer de fortsätta typ varje onsdag! Eller nu ett tag så ska vi itne han ånting alls på onsdagar så jag e är helt ledig några ons framåt. Efter de drog jag iaf hem och sov. Känner mig lite halvt seg så jag sov till kl 4? Haha men iaf så åkte jag till träningen kl 5 o nu är jag hemma. ska äta nånting sen ska jag nog bara lägga mig i sängen o kolla på tv eller nått sånt.

Imorn har jag skola från kl 8.00-16.00! Vem orkar lixom haha . men efter de ska jag nog gå runt lite på stan o kolla lite kanske köpa nått nytt. Sen på kvällen ska jag och pernilla träna loch efter de följer hon med hem till mig och sover här! Så de blir en liten mys kväll imorn, de behövs för de va ett tag sen nu.

Vad ska ni göra imorgon? :)

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0