Onsdag 9/9

Idag har jag inte gjort nånting alls. Vaknade upp vid 12 av sura sms inet de roligaste när man vaknar men iaf så var jag inte i skolan idag. Hade ändå bara en lektion där vi skulle läsa o lite sånt skit hah . :) Fast jag gick föresten upp kvart över 7 imrose och väckte mina små syskon och skickade iväg dom till skolan. Jag fick göra de eftersom pappa är i Arvika och kommer nog inte hem förens ikväll.

Idag ska jag nog plugga lite o sen så får jag väl se vad jag gör utav kvällen. Har iaf ingen träning sen så vi får väl se.

Imorn så har jag typ 2,5 timmars hål i skolan så då ska jag, becca, pernilla och sara nog dra iväg och äta lunch på scandic hotell. Vi har ju våra present kort där. Vi fick ju de + 5 bio biljetter var när vi dansade på en grej inför massa lärare som vår rektor fixade hah!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0