Söndag 20/9

Hey!

Har precis kommit hem från dansskolan, eller typ nyss haha. Åkte upp vid halv två var lite sen men skulle ändå inte vara med för att jag har så jääävla ont i huvudet! haha. Har ju inte skrivit på hela helgen så nu får ni lite uppdatering på vad jag gjort.

Fredag: Då var jag med Mazen och åt tacos och bara har de allmänt mysigt sådär:) snart åker vi till Turkiet!!! :D

Lördag: Var hemma hela dagen typ och hade dö tråkigt innan anna ringde o frågade om vi skulle ses. så hon kom hit och satt o snacka massa skit med mig hela kvällen iaf så de var jätte mysigt!

Nu väntar jag på att pappa o dom ska komma hem så jag kan få lite mat snart!
<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0