Söndag 6/9

Heej!

Nu är jag hemma äntligen. Åkte iväg och tränade imorse kl kvart över 1. Skulle haft träning med Dermot, men han var ju självklart sjuk. Så vi fick träna oss själva. Sen drog jag och Gabbi på stan och kollade lite innan vi drog till video biljarden där jag solade i typ 20 min, första gången sen nyår så de va skönt kan man säga! men de är ju så himla dyrt ? eller 20min för 80 nånting.. Men men haha de är väl värt de i slut ändan. När man är brun så känner man sig fräsch iaf.:) Direkt efter då så åkte jag hem till Sandra och satt där o pratade massa medan hon städade sitt rum oså. Sen efter de har jag inte hunnit gjort så mycket, Har pratat lite med emma i telefonen bara. :)

Nu ska jag nog hoppa in i duschen snart, om jag inte ska gå ner och umgås på altan lite med becca. Hm jag får väl se så hon inte är upptagen :)

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0