Tisdag 30/9

Godmorgon!

Idag ska jag ta mig iväg till skolan. Kl 11 idag så ska jag och Pernilla, Sara och Becca dansa på nått i skolan igen. Lite kul att vi ofta får göra små uppträdanden. Inte för att man alltid har lust men man får ställa upp för programmet.

Jag vaknade upp med snorig näsa idag också men de får gå idag i skolan iaf. Efter skolan ska jag åka hem fort innan jag har träning igen kl 18.00-19.00 sen 19.30-20.40 så de är lite bråttom där med bussarna för att hinna med. Vet inte om jag är med o kör eller om jag bara tittar på de får vi se efter dansen idag.

Nu ska jag iaf platta håret och sminka mig lite efter att ha sprungit runt som en idiot o letat efter danskläderna, som vanligt. De är alltid så när jag ska ha dom, då har dom förvunnit? 
 
Puss



sommras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0