Torsdag 1/4

Godmorgon!

Eller jag har varit vaken i två timmar nu men inte direkt gått upp ur sängen. Idag är det ju första april också. Inte för att de känns på vädret då de är grått och rätt så kallt ute.

Igår vart det strömpis. Det vart en rätt lugn och mysig kväll sådär. Kände inte för att dansa så jätte mycket så satt mest och drack och hade de trevligt på det sättet i stället.

Snart ska jag iväg och träna med gruppen i 3 timmar. Vet inte riktigt hur det kommer att gå eftersom jag är rätt så trött idag och min hjärna inte fungerar riktigt som den ska. Hah jo men de ska nog gå. Mamma kommer snart och hämtar mig för jag förstår mig inte riktigt på de nya bussarna heller.

Direkt efter träningen måste jag skynda mig hem för då blir de att fira pappa. Det blir säkert trevligt med lite tårta och mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0