Onsdag 17/2

Hej!

Nu ligger jag i sängen och är sjuk. Började spy som ett djur igår efter skolan och jag hade gått och mått illa hela dagen så det är väl magsjuka eller nånting. Att spy är bland de värsta jag vet!

Igår sov jag nästan hela dagen och sov även i natt. Känns som att jag aldrig sovit såhär mycket. Så kl 9 imorse vaknade jag upp och var jätte pigg. Kommer vara hemma tills på fredag eftersom magsjuka oftast smittar 48 timmar framåt, fan va segt!

Nu blir de att kolla på one tree hill och sen gå ut en snabbis med hundarna, dom måste ju fortfarande ut fast man är sjuk .. :/

<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

du kommer väl till emelie ? :D

2010-02-17 @ 19:47:52
Postat av: natta svar till anonym

jaa om jag är frisk så klart :)

2010-02-18 @ 11:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0