Sommar!!

Godmorgon!

Igår var jag iväg på marieberg hela dagen och shoppade massa kläder och sånt tillsammans med min mamma och Gabriella.
Direkt efter det åkte vi upp till dansskolan och tränade några timmar.
Så jag hann inte gör så mycket mer på mitt arbete om anorexi igår så måste göra klart det idag eftersom det ska vara inne idag..
Vad haden i för er igår då?

Idag har jag inte haft någon skola så tog en extra lång sov morgon.
Så nu har jag varit ute med hundarna och gett dom mat.
Ska nog ta och äta lite frukost innan jag sätter igång med plugget.
Ikväll ska jag träna, men ska försöka uppdatera nått mer idag.

<3


Mallorca 08

JAG VILL HA SOMMAR NU!!


Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

jo då :D bara fint med mej :D själv då? <3

2010-02-01 @ 21:18:38
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: ayaah ♥

det är bra!

fin bild, åååh sommar<3

2010-02-02 @ 20:30:36
URL: http://ayahbadawi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0