Torsdag 11/2

Hej!

Länge sen jag uppdaterade nu.
Men har vädligt mycket i skolan, massa prov att göra och så har jag ju jätte mycket gamla rester.
Och just nu sitter jag och pluggar till värsta köttar provet vi ska ha imorn i historia och det är väl inte mitt bästa ämne precis.
För mycket namn, årtal, länder och olika händelser på engång de går lixom inte.
Men jag vill bra ha de gjort och är klart nöjd med ett G.
Vill inte ha fler rester än jag redan har, har bl.a. ett annat religions prov och ett historia prov att göra.

Men nog om skolan nu då.
Idag har jag värsta träningsvärken, kan bero på fys passet igår då vi sprang så mycket att benen knappt orkade bära oss.
På kvällen blev de två pass till med disco så mina lår är skapligt döda idag. 

Nu blir de att läsa några fler gånger bara innan jag gå och lägga mig.
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0