21.24

Fick reda på att vi inte har någon skola imorgon, så då blir de sovmorgon. Har inte varit i skolan sen i fredags typ så har inte behövt gå upp så tidigt, fast de har jag gjort ändå.
Idag vaknade jag kl 7 och så åt jag frukost och lite sådär sen och det var samma sak i onsdgas var jag upp och städade rummet kl 8 på morgonen?
Inte likt mig men jag är så otroligt rastlös när jag vart hemma och mått dåligt i så många dagar.

Nu har jag fått mat serverad på bordet så ska äta lite innan jag kollar på film eller nått för nu har jag faktist pluggat massa med mitt förjupnings arbete om anorexi inom idrotten.
Har hållt på med de idag så gjorde aldrig klart någon restuppgift.
Får fixa de till helgen och så har jag ju hela dagen på mig imorgon.

Men nu ska jag äta kyckling och massa gott som min bebis har gjort till mig!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0