godnatt på er

Nu ligger jag i sängen med datorn i knät och ska snart titta på nån film.
För någon dag sen skrev jag ju att jag hade både Diva och Akilles här.
Aki hade jag här för att vi tog hand om honom medans hans ägare var borta.
Men jag vart så fast vid honom så idag knackade ägaren på dörren och sa att jag fick honom!!
Han gav mig massa papper och alla hans grejer och så fick jag lova att ta hand om honom väl och inte ge bort honom till någon annan.
Så nu har vi två hundar att ta hand om jag och baby :)

Så nu ska vi krypa ner i sängen jag och hundarna och mysa vid en film hehe.
Skriver nog nånting imorn kanske, om jag orkar. :p

Godnatt på er allihopa!


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0