Onsdag 20/1

Hej!

Jag vet att jag är jätte dålig på att uppdatera men när de inte händer så mycket i livet så känns de rätt onödigt att uppdatera om onödiga saker om man säger så. Fast de har ändå hänt endel den här senaste tiden så vet egentligen inte vad min förklaring är haha.

Men iaf så har vi haft vårt projektarbete för ett tag sen och de var jätte lyckat vi hade jätte kul och vi har fått många positiva kommentarer så de känns ju kul. Det var många dansare som dök upp och dansade med oss i två dagar både nybörjare och tävlingsdansare.

De senaste dagarna har jag legat hemma och varit sjuk så jag har inte gjort nånting alls. Men idag kom Sandra förbi och tvingade med mig på en bil runda eftersom hon äntligen fått sitt körkort som vi längtat efter. Haha nu blir hon vår nya taxi ;). men annars har jag bara varit hemma och gosat med Diva och Akilles.

Ikväll ska jag nog upp på dansskolan och kolla på kurserna iaf eftersom jag ändå får skjuts både fram och tillbaka av Sandra så blir de inte så jobbigt att åka dit. :)

Här får ni lite bilder från lägret!


Gabbi&Carro


Discon med Lotta


Jazz med Sara


Discon igen


Lilla Carro på lunchen


De tränades lite på lunchen också:)


Jag och Pernilla strechar lite med min syster Gabriella


Johanna och Matilda


alla ville inte vara med på kort! haha


Ferran som hade hand om streeten :)


twiix tjejerna dag 2


Moderna med Patricia


Lite pardisco med sara och becca


:D


Dans med Ferran

Har så himla mycket bilder, men här fick ni se några iaf:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0