Onsdag 27/1

Tjaa!

Hur mår ni? Med mig är de jätte bra är bara sjukt seg och rätt trött så funderar på o ta en liten powernap innan träningen som börjar kl 5.
Ikväll blir de utgång med massa från klassen och även Saandra hänger på tror jag.
Men de blir nog en lugn kväll iaf för vi har ju trottsallt en skoldag imorgon haha.

I söndags och måndags gjorde jag inte mycket mer än att träna och igår var jag hemma och sov innan jag vart väckt av Sandra.
Då var jag tvungen att hänga med på en tur för att hämta upp massa folk och lite så.

Men nu blir de att vila lite innan jag måste tvätta håret och fixa allt inför ikväll.

<3


Kommentarer
Postat av: LIN

sv: tack så mycket:*

2010-01-31 @ 17:28:33
URL: http://shutuplisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0