onsdag 6/1

Nu har jag precis duschat och sitter här.
Skulle egentligen träffa Pernilla på stan tidigtare idag för att äta men jag var tvungen att städa massa eftersom pappa kommer hem snart.
Så de blev inte riktigt som vi tänkt oss, så nu kommer hon hit istället och håller mig lite sällskap.
Blir kanske att vi drar och handlar nått gott i centrum eller så.

Igår kollade vi lite på paradise och sen kollade vi på två filmer innan vi somnade.
Måste vända tillbaka på dygnet nu eftersom skolan börjar för mig på måndag.
Imorn ska jag till skolan och möta becca och sara för att planera lite till lägret som vi har på lördag och söndag.
Kommer bli hur kul som helst känner jag på mig!

Nu ska jag föna håret och släppa ut Diva!
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0