plugg

Nu ska jag sätta igång att plugga ska först gå en liten promenad med Diva.
Sitter och funderar lite på om jag ska köra igång med boxningen igen nästa vecka, för de är ju hur skönt som helst.
Tränar ju bara dansen på söndag, måndag och onsdag just nu så de känns inte så mycket.
Måste ju ha tid för pluigget också med de känns lugnare nu så får väl bara pressa mig själva lite med att få allting gjort.
Vi får se hur de blir, ska prata lite med Pernilla, jag tycker iaf att boxningen är skit kul!

I helgen känns de som att jag måste plugga sönder för att få lite mer gjort.
Har ju varit hemma hela veckan för att jag varit sjuk så har inte alls haft någon lust till att sätta mig vid datorn och plugga..
Vill ha en tjej kväll snart med lite vin och mys känner jag också, så de får vi dra ihop snart brudar! :)

<3



Turkiet!, kan man bli mer sne i ansiktet än vad jag är på bilden? hahaha
Vill iaf tillbaka till värmen!!


Kommentarer
Postat av: zara

jaa tjejkväll vill jag med ha :D vi får bestämma en dag här snart <3

2010-01-22 @ 08:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0