tisdag 5/1

Igår var jag iväg på gvik tillsammans med Emma,Emelie och Bella och fan va kul vi hade. Det var som om vi vore barn igen hah.
 Sprang runt och åkte allting och bara hade kul.
Efter de drog vi hem till Bella och åt lite mat och pratade massa skit.
Så jag kom hem lite efter kl 1 och då gick jag ut med diva och kröp ner i sängen och mös lite med bebis. :)
Vi kollade på lite tv och somnade vid halv 5 så idag vaknade jag väldigt sent.

Nu ska min bebis komma hit snart så ska vi ha lite mysigt ikväll och kolla på film och kanske beställa hem lite pizza och sen gå en lång promenad med Diva.

Här får ni lite blandade bilder från de senaste veckorna!

Diva


mamma på julafton


nyår


en till från nyår


gabbi på nyår


kimberly på nyår



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0