Torsdag 21/1

Godmorgon!

Har varit vaken sen kl halv 8 och har hunnit ätit lite frukost och gått ut med diva och så innan jag snart ska sätta mig och plugga på mitt arbete om anorexi inom idrotten.
Måste bara vänta på att Becca skickar över min frågeställning och så först eftersom jag har fastnat lite och behöver ha den.

Igår åkte jag upp på dansen och kollade lite på den sen fick jag skjuts hem av Sandra.
Då åkte jag hem och la mig i ett bad och kollade på tv och lite bara.
Tog de lugnt helt enkelt :)

Idag hoppas jag att jag kan ha tillräckligt med motivation till plugget för att iaf få klart en rest som jag har att göra.
Hoppas att jag lyckas med de haha.

På min fest


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det var verkligen på tiden att vi gjorde det, känns så himla bra jämfört med hur det är på nerikes.. haha. Men kör du bara disco nu eller något mer?:)

2010-01-21 @ 16:27:22
URL: http://annaek.se
Postat av: Anna

Okej men tävlar ni med er grupp fortfarande oså eller vad är det du kör?:) Åh vad bra att den är det! Kände att vi behövde lite mer styrka och så så det passar ju perfekt. Vad roligt, det gör vi säkert:D

2010-01-21 @ 18:28:47
URL: http://annaek.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0