måndag 29/3

Hejhej!

Har inte orkat blogga på lääänge. Min kamera är sönder och då blir de ju bara ännu tråkigare att läsa bloggen.
Nu har jag iaf påsklov och de är hur skönt som helst. Ska bara slappa hela lovet eller ska iof träna lite också.

I Fredags så kom carro hit innan vi frog till frimis tillsammans med massa klasskompisar och vi hade as kul!
Så i Lördags var jag en aning seg, låg typ i sängen hela dagen haha . Och igår så drog jag och några till kungen där de skulle spela lite så vi köpte pizza och drack några cider också.

Är som sagt ensam hemma nästan hela veckorna så idag ska jag bjuda över lite folk på tacos o mys sådär bara. Sen i veckan här så måste jag ta tag i lite plugg också. Inte de roligaste när man har lov men man måste ju.

Och idag fyller min vän Pernilla 18 år också grattis! På fredag blire paaarty!

<3


Carro och jag i fredags!


Kommentarer
Postat av: carrroo

twinis!!! :D

2010-04-04 @ 11:23:10
URL: http://lisacaroline.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0