Lördag 15/5

Hallå!

Har inte bloggat på jätte länge, har inte haft någon lust helt enkelt. Idag har de iaf varit världens sommar väder och de blir man ju så sjukt glad av. Har inte gjort nått speciellt idag eftersom jag varit så seg efter alla dessa party kvällar hah .

I söndags till måndags var jag på en helt sjuuuk studentkryssning vi bara körde i 22 timmar i sträck och hade hur kul som helst! I onsdags var jag på strömpis tillsammans med Sandra, Lollo och Natta m,m och hade as trevligt. Och igår fyllde min vän Bella 19 år så då vart de förfest hos henne först med massa brudar innan vi drog vidare till först frimis och sen strömpis och bara hade hur kul som helst.

Här är lite bilder från igår!


sara&jag
 

alla tjejer förutom sara och jessica


födelsedagsbarnet bella!


emelie, sara, bella och zena


zena, emma och jessica


vi tyckte tydligen nånting var väldigt kul ;)


Haha aa hej snygg tjejjj!


Kommentarer
Postat av: zena

hahaha sötnoooows, vi ser nyktra ut på bilderna vaaa

hahahaha

2010-05-16 @ 15:50:17
URL: http://sisszeaiter.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0