Måndag 4/10

Hejhej!

Nu sitter jag och har precis gjort klart hela mitt arbete som jag har till imorgon då vi ska redovisa i skolan.
Ska plugga lite på det sen ska jag nog lägga mig och kolla på en film eller nånting innan jag sdomnar.

Idag har jag bakat bullar exakt hela dagen känns det som. Pappa väckte mig och sa att mina systrar ville baka så jag åkte iväg till affären och handlade sen satte vi igång och vi vart klara vid halv 8 nu ikväll.
Så nu har vi massor med bullar här hemma.

Imorgon så ska jag ju till skolan, börjar kl kvart över 1. Sen ska jag tillbringa resten av dagen upp på dansstudion för massa jobb med små barnen :)

Ne nu ska jag röra mig härifrån ett tag.
<3


Kommentarer
Postat av: Iris

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-12 @ 20:57:51
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0