Fredag 1/10

Hejhej!

Bloggen har legat nere i några månader nu men nu kanske de är dags att sätta igång igen, om jag orkar så att säga.
Just nu består livet mest utav skola, dans och plugg typ. Jag som var så glad över att ta studenten men nu äre ju mycket plugg igen men det är kul.

I sommar har jag mest umgåtts med mina vänner och bara levt. Jobbade endel med att sälja jordgubbar också. Det var slit jobb men fick ändå in pengar till en resa. Tog en sista minuten med Mazen och hamnade på magaluf. Vi hade en helt underbar vecka tillsammans och njöt bara så mycket de gick. Efter att vi varit där kom jag på att det är utomlands jag vill leva, så jag och carro kom på att vi ska försöka dra i maj och jobba eller nånting utomlands hela sommaren. Hur jävla underbart skulle inte det vara?

Snart ska jag iaf hoppa i säng och kolla på lite film eller nånting. Imorgon blire en lugn kväll med brudarna eftersom vi ska upp tidigt på lördag till tävlingen i sthlm. Ska dit och heja på mina små systrar och även alla dansare från KSD! :)

<3

lite bilder från magaluf





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0